Firma "SPAW - SERWIS" zapewnia klientom
pełną obsługę w zakresie napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych produktów i usług nabytych w naszej firmie. Wszystkie produkty umieszczone w naszej ofercie objęte są ochroną gwarancyjną producenta wyrobu, dostawcy towaru bądź serwisową. Ochrona gwarancyjna, okres trwania oraz zakres gwarancji na produkty określony jest symbolem gwarancyjnym umieszczanym na produkcie i karcie gwarancyjnej produktu. Symbol ochrony gwarancyjnej przypisany jest do rodzaju produktów objętych gwarancją według poniższego zestawienia:
|
1 rok gwarancji
udzielany jest na:
-
Osprzęt spawalniczy producentów osprzętu, wyłączając części i materiały eksploatacyjne do uchwytów spawalniczych, uchwytów plazmowych, palników gazowych, reduktorów i akcesoriów spawalniczych oraz części i podzespoły urządzeń elektrycznych podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu.
-
Wszystkie systemy środowiskowe, łącznie z jednostkami mobilnymi oraz centralnymi.
-
Zestawy podające, części i podzespoły naprawcze do urządzeń spawalniczych oraz innych urządzeń.
-
Usługi naprawy i remontu urządzeń oraz podzespołów realizowane przez serwis techniczny naszej firmy.
|
|
2 lata gwarancji
udzielane są na urządzenia typu:
-
LIN-405,
-
Invertec PC,
-
Invertec V,
-
PowerWave PW-345C,
-
Magster,
-
Midimagster,
-
Minimagster,
-
Mag Power,
-
Besterka,
-
STB,
-
Invertec Bester (Bester 140, 141+).
|
|
3 lata gwarancji
udzielane są na:
-
Spawarki, podajniki drutów spawalniczych, przecinarki plazmowe oraz inne urządzenia Lincoln Electric Bester, poza wymienionymi powyżej, a objętymi okresem 1-dno i 2 letnim.
|
Urządzenia wykonywane na zlecenie klienta objęte są
minimum rocznym okresem gwarancyjnym, to samo dotyczy napraw, remontów i wykonawstwa urządzeń oraz podzespołów. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz elektrycznych spowodowanych z winy użytkownika produktu bądź użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem oraz DTR urządzenia. Materiały, części zamienne i akcesoria, podlegające normalnemu zużyciu podczas eksploatacji objęte są gwarancją uproszczoną, która dotyczy wad
ukrytych. Wady spowodowane przez nabywcę bądź użytkownika produktu z winy użytkownika lub nabywcy produktu usuwane są odpłatnie przez serwis techniczny firmy. Decyzja o
odpowiedzialności stron oraz uznaniu reklamacji podejmowana jest przez firmowy serwis techniczny po dostarczeniu reklamowanego urządzenia lub produktu do serwisu i przeprowadzeniu badania technicznego określającego charakter oraz zakres uszkodzeń. Części, materiały i podzespoły wymienione podczas naprawy gwarancyjnej podlegają zwrotowi do serwisu technicznego firmy. Użytkownik bądź nabywca, reklamowane urządzenie lub produkt dostarcza do serwisu technicznego na własny koszt. W przypadku innych postanowień gwarancyjnych w zakresie dostarczenia reklamowanego produktu do serwisu technicznego, firma dostawę reklamowanego produktu wykona zgodnie z postanowieniami zawartymi w gwarancji. Firma nie
ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe wskutek nieoczekiwanych zdarzeń losowych, klęsk żywiołowych, działań militarnych, uszkodzeń atmosferycznych, wyładowań elektrycznych i przepięć w sieci zasilającej, nieodpowiedniego transportu lub przechowywania. Firma nie ponosi odpowiedzialności za żadne naprawy wykonane, poza firmowym serwisem technicznym, bez zgody gwaranta oraz serwisu. Naprawa gwarancyjna wykonywana jest z godnie z postanowieniami zawartymi w warunkach szczegółowych gwarancji produktu. Urządzenia po naprawach odpłatnych objęte są minimum roczną gwarancją serwisową w zakresie objętym wykonaną usługą.
Zgłoszenia uszkodzeń reklamacyjnych można dokonać telefonicznie pod nr tel. 501-283-621, (34) 3 681-578, (34) 3 683-262, faksem pod nr faksu (34) 3 681-578, e-mailem: spawserwiscz@gmail.com, lub dostarczyć urządzenie do serwisu firmowego na adres: "SPAW - SERWIS" 42-200 Częstochowa, ul. Wały Dwernickiego 121.
Do nawigacji samochodowej należy wpisać ulicę Wały Dwernickiego 117/121. Serwis techniczny firmy pracuje w godzinach 8 do 16 od poniedziałku do piątku. W soboty, niedzielę oraz święta serwis techniczny jest nieczynny.
Zapoznaj się z warunkami szczegółowymi
ochrony gwarancyjnej.
|
|
|